برای پدر...

مازیار فلاحی-تو رو دوست دارم

 

تورو دوست دارم،مثل حس نجيب خاک غريب

تو رو دوست دارم،مثل عطر شکوفه هاي سيب

تورو دوست دارم عجيب...تورو دوست دارم زياد

چطور پس دلت مياد منو تنهام بذاري؟

تورو دوست دارم،مثل لحظه ی خواب ستاره ها

تو رو دوست دارم،مثل حس غروب دوباره ها

تورو دوست دارم عجيب...تورو دوست دارم زياد

نگو پس دلت مياد منو تنهام بذاري...

توي آخرين وداع وقتي دورم از همه

چه صبورم اي خدا،ديگه وقت رفتنه...

تو رو ميسپارم به خاک...

تورو ميسپارم به عشق...

برو با ستاره ها...

تورو دوست دارم،مثل حس دوباره ی تولدت

تورو دوست دارم،وقتي مي گذري هميشه از خودت

تورو دوست دارم مثل خواب خوب بچگي

بغلت ميگيرم و می ميرم به سادگي...

تورو دوست دارم،مثل دلتنگياي وقت سفر

تورو دوست دارم،مثل حس لطيف وقت سحر

مثل کودکي تورو بغلت ميگیرم و

اين دل غريبمو با تو ميسپارم به خاک...

توي آخرين وداع وقتي دورم از همه

چه صبورم اي خدا،ديگه وقت رفتنه...

تورو ميسپارم به خاک...

تورو ميسپارم به عشق...

برو با ستاره ها...



نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت10:14---16 مرداد 1392
خیلی ممنون دوست عزیز منم شما رو لینک کردم
پاسخ:خواهش میکنم...


عرفان هفت
ساعت0:17---16 مرداد 1392
سلام اگه تبادل بنر یا لینک میکنی اول منو با عنوان مارشال فوتبال لینک کن بعد خبر بده تا منم لینکت کردم ممنون.
در ضمن شما میتونی به چت روم وبلاگ ما هم بیای و اونجا گفت و گو کنی مارشال چت
در ضمن امار بازدید من بالاست و رتبه الکسام هم خوبه.
ممنون موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 1:8 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.